Halvhappy

Finally, var evigheter sen jag körde. Men ikväll blev det av. Blev filmad med. Ser själv vad jag gör för fel då. Bara smådetaljer faktiskt. 

Som att vilja köra förbi sista kornen med o fortsätta lite bort innan jag vänder. Men svängarna artar sig. Högersvängen är fortfarande lite halv-okej dock. 

Men lärde mig själv lite knep idag för att våga svänga. Eftersom jag är så lätt så flyttar jag över typ hela mig till motsatt sida när jag svänger. 

Stolt över att de gick så bra. Men längtar tills jag får köra lite på vägar inte bara runt, runt. Blir tjatigt att krypköra, nästan tråkigt. 

Det här skulle ju då varit min sista "kraftansträngning" men får ju mersmak.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0