Alkoholfri Carlsberg

Jag börjar ett nytt liv nu med nya rutiner och....... nej, nu hittar jag på i massor här. 
Jag tog med mig mamma och mormor och körde till kalmar idag. Det blev en heldag. Jag tänkte att nu när det inte blev någon resa så får man ju hitta något annat att slänga pengarna på. Jag shoppade loss och är riktigt nöjd med alla köp. Använde även ett presentkort också, haha första gången jag lyckas med det. Man ska inte ge mig presentkort även om jag önskar det, det kommer aldrig till användning. Jag handlar i butikerna alltså men jag glömmer bort dem. 
 
När man kom hem så blev det lite café the paris, smaskens. Och så en alk.fri öl då eftersom man agerar taxi ikväll. Fast den e god i alla fall så den får duga. Time to go 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0