Dagens sysslor

Bella och jag tog en timmes morgonpromenad idag. Tänk att man är så lat utan en hund men på ren automatik så bara går man när man har hunden utan att det ens känns som ett måste. Jag lyxade till hennes frukost lite med ett ägg i morse. Och just nu ser jag på prison break medan hon halvsover lite ser det ut som. Senare ska jag borsta igenom hennes Goa päls eftersom hon fäller som tusan just nu. jag jobbar kvällspasset och tänkte nämligen att hon ska få följa med. Det gick så bra sist och ett kort pass på jobbet mår hon bara bra av istället för att sitta ensam och vänta på mig. Just det, laddade ner en mc teoriapp igår som kommer sätta fart på mig. Den ska jag också fortsätta med idag, iKörkortMC .
Riktigt kul att skriva på plattan. Därav ett vad ska man kalla det, tråkigt vardagsinlägg.
Time to go. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0