Pliktfria helg, är du på väg snart?

Alla helger den sista tiden. Har varit fullbokade med jobb och hundvakt o tja massor.  Skolan startade igen i onsdags och torsdags och man kan lugnt kalla det för mjukstart. Satt båda dagarna på ett fik och tog 12:30 bussen hem. Sen jobbade jag i fredags(igår) och satt barnvakt på kvällen. 
 
Nu bor man åter igen i huset och har hand om Bella. Satt barnvakt 3 timmar idag innan jag åkte hit. Och nu har Bella och jag precis busat och brottats på golvet, jag vann! Går inte riktigt se vem som är vem just nu för jag är lika mycket täckt av hennes päls som hon själv. Men mysigt är det. Dock är jag lite sugen på en plikt fri helg snart. Behöver få en jag med utan måsten och utan att ha lovat en massa. Så nästa helg har jag bestämt mig för att äntligen åka till min goa nybrobo som jag fått skjuta upp så länge! 
 
Vågar inte skriva mer om det nu ifall jag i så fall åker på ett ''måste''. Men jag hoppas planen går vägen. 
 
Time to empty the pantry and let the dog rest before the next round.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0