Sen kvällspromenad

Bor än en gång i huset och lever lyxliv med brorsans hund. Igår var man och fikade i berga. Hade Lill kisen på höften när jag stötte ihop med chefen och precis när man hälsar så spyr han ner mig, haha men annars var gårdagen bara en slappDag och inget speciellt som hände. 
 
Idag däremot så har man varit med hunden och ikväll har Fredde varit här. Vi har druckit kaffe, sett serier och hittade massa annat gott i skåpen, lite förmåner ska man ju ha när man ställer upp. Bland annat fann man kakor, glass med choklad -och kolasås och någon annan sorts kakor som Karin hade bakat. Mums! 
 
Bella och jag är precis tillbaka från en sen men härlig kvällspromenad. Ganska mysigt faktiskt att gå i mörkret med en hund till sällskap. Jag har pluggat lite mc-teori också och tänkte fortsätta med det lite nu innan läggdags. 
 
Ville mest bara känna på hur det var att blogga med en iPad. Ett plus att ha den i knät och halvligga i soffan. Ett minus att man inte har en större mage att lägga upp den på, fast det är ju inte plattans fel. 
 
 
Just det, har lagt alla serier åt sidan ett tag. Ser enbart på prison break. Personligen så hade jag önskat att det hade slutat efter säsong 2! Men är på säsong 4 nu och sen finns det en film med. Jag måste avsluta sådant jag påbörjat, kan inte avbryta. Samma sak tyckte jag om fast and furious filmerna. Dom skulle slutat när alla satt samlade utanför garaget vid grillen och en bad bordsbön som i början. Självklart är alla filmer bra och man kan inte sluta titta ändå, men det borde ändå slutat där! Nehepp nu tycker jag mycket, dags att sluta skriva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0