smile even when the rain fall down.

Hemma NU. Kändes som en ganska så onödig lektion. Mest suttit av tiden och påbörjat ett grupparbete. Så Linda och jag drog iväg till stan och fikade. Damn har inte varit i Kalmar när det regnat så mycket sen min studentbal. 

Men var kul att påbörja en ny kurs idag och se tentaresultatet från Finansiering och kalkylering. Happy men samtidigt besviken. Vart 5 poäng ifrån ett VG. Finns alltid att klaga på så man ständigt kan förbättras.

Hm va händer nu då. ja vill träna men det ska jag INTE idag. Har tränat fyra dagar i rad nu och har tränignsvärk i hela kroppen. Är rädd att ja ska skada mig om ja inte tar en vilodag. Fast ja vill men nej, imorgon får de bli. Fem dagar i rad för en som inte är van vid så mycket gym känns överdrivet. 

Time to go 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0