Frozen

På min lediga dag i fredags så ställde man alarm och städade och så. Körde mc sisådär 3 timmar med den där goa typen och sen blev det att jobba 10h natt då man vart inringd. Efter att ha sovit bort halva lördagen sen så bar det ut med båten ett par timmar för sol och bad. Lagade lite pannkakor efter det och så var den dagen försvunnen. 

I söndags åkte vi ut med tre båtar, la familia, till sandön. Stötte på en del problem och kände mig rätt mörbultad efter. Men vi är visst odödliga allihop, halleluja. 

Måndagen vart det jobbet och sen mc i flera timmar igen. Lärorikt! Känner mig klyven när folk ställer upp så utan vinning tillbaka. Jag kan inte göra mer än önska att jag kan åteergälda alla goda gärningar någon dag. På kvällen vart det önskemål om min varma smörgåstårta igen och jag gjorde den och bjöd på. Mycket trevligt. 

Tisdag o onsdag har det bara varit jobb som hänt och inget mer spännande att skriva om. 
Idag var det Jobb 7-16 sen frissan för lite färg och sen bar det av till lite fler ställen. 

Imorgon väntar begravningen. Tuff dag, vill få den överstökad.
 


Frozen då. Fattar inte alls varför alla män fastnat för just den barnfilmen?
Får youtubeklipp skickat från höger o vänster på när hon bestiger berget och sjunger "let it go..". 
Ge er! Tackar vet ja lejonkungen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0