Rödtotten kunde visst "meka" lite

Jobbet idag till halv 3, gjort lite dagligt göra efter det och så hämtat mamma från jobbet och sett min brors nya båt. Sen ikväll så gick man ut med det nya batteriet till hojen.

Här har jag "mekat" som sjutton. Nya batteriet passade perfekt men jag fick leta skruvar hit o dit i pappas farliga verktygslåda. Slutligen nu så har jag fått ihop hojen i sin helhet med kåpor o allt och jag har aldrig varit så nöjd med den. Utan choke och på första försöket så startade den direkt. Det har den aldrig gjort förut. Testat flera gånger nu och varje gång startar den på första och jag blir lika lycklig och stolt varje gång. Den spelar musik för mig. Love it. 

Så nu är vi fit for fight, ett bra team igen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0