Veckan

I torsdags satte jag mig själv med hojen och monterade bort sidokåpor o allt för att slutligen få ut batteriet. Var inga svårigheter efter att ha sett hur man gör en gång sen tidigare. Passade på att tvätta den lite också. 

Fredagen gjorde man ett gympass innan jobbet. Körde bröst o mage. Jobbade till 21 och sen upp på lördagen och jobba först 7-12 och sen ett gympass, ben o rygg, sen jobbet igen 16-21. Söndagen jobbade man 9 timmar. 

Måndagen jobbade jag också och sen vart det ett gympass och sen körde jag till svalliden och gick med Bella och gav henne mat. 

Igår lagade man varm smörgåstårta. Hittade ett recept på jobbet och hade aldrig ätit det förut. Så jag bjöd 8 pers på det och det var visst väldigt uppskattat så det var kul, vart nöjd själv med. På kvällen mixtrade ja me hojen och det visade sig att skruvarna var slut i gängorna och kablarna har suttit glappt mot batteriet. Sen visade det sig även att batteriet var slut då det inte tar emot laddning.

Har köpt ett nytt batteri nu som jag ska sätta i efter jobbet imorgon. Idag jobbade man kvällspasset, slutade vid 21. Tog sig ett glas rött och nu bloggat. 

Blir upp imon till jobbet och sen få igång min mc förhoppningsvis. 
 
Time to go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0