...........

Ja har umgåtts me Fredde, Lekt me Gustav, Gått i skolan, Lärt mig spela schack (eller jag har fått tre lektioner hitttills), Levt mycket på  skräpmat, Grillat, Varit barnvakt åt Gustav, sett på fotboll, fikat mycket på stan, betalat av det sista på min hoj guttans. Tja massor har hänt.

Förr förra helgen sov man i LA och förra veckan sov man en natt i Kalmar. Igår till idag sov man också över i Kalmar, det kom sig lite spontant att stanna kvar. Jobbade i tisdags och ska jobba imon, härligt!

Har precis umgåtts några timmar me Elisabeth (kusinen) och mormor. Ja har hjälpt henne lite me teorin. 

Massa rolig har hänt och samtidigt som jag vill skriva så orkar jag inte. Detta är en dålig dag. 


 

Jag är här fast jag inte vill. Detta är den plats som gör mig bitter. Jag blir inte accepterad här. Blir ignorerad och tagen förgivet. Jag glöms bort. Folk talar inte till mig, dom pratar över mitt huvud och jag får själv dra slutsatser. Jag blir läxad i saker som om jag var ett litet barn. Jag självömkar kallas det, när jag försöker sätta ner foten och säga "här är jag". Talar jag i vanlig ton, blir jag misstolkad eller inte hörd. Talar  jag med ilska och visar att jag är upprörd så trycks jag ner ännu mer. Detta är den plats som gör mig bitter. Jag är osynlig här och inte alls accepterad. Jag vill inte vara här. Men inom ett år ska dom få som dom vill. Jag ger upp nu, jag räcker ändå inte till. 


 

Snart så, snart försvinner jag!




Tack till Linda & Fredde, godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0