2015-08-11 Det här har hänt:

Hej! Mitt senaste inlägg var 2014-10-17 och nu är det dags igen. 
Så otroligt mycket har hänt. 

Jag har tagit min högskoleexamen som Affärsinriktad Redovisningskonom. Jag har sammanlagt, varav praktik och sommarjobb, arbetat på Smålands Motor i Kalmar och Bilkompani Kalmar i 6 månader. De har för tillfället inget anställningsbehov så i månadsskiftet är jag tillbaka helt motvilligt på ruta ett: Arbetslös. Uscha! Menjag söker jobb redan och jag har alltid äldreomsorgen att stötta mig mot under tiden. Men en tillsvidareanställning är efterlängtad nu!

Vad har mer hänt? Jo, jag tar träffat min fina sambo Jon. Vi har flyttat ihop i en bostadsrätt, 3:a, som är mitt paradis. Vi har en underbar liten hund, vi lever lyx i att äga ting tycker jag. bilar, husvagn, hoj, släp... Och för knappt en månad sedan så köpte vi oss en båt, en Utter 560 ht båt. Och massa underbara utflykter på sjön har vi hunnit trotts att vädret varierat så. 

SÅ neagtiviteter i mitt liv just nu: 
- Ingen tillsvidareanställning
- Inte tagit hoj kortet än. 

Positiviteter: 
- Allt annat. 

Jag är en lycklig rödtott och jag ska nog få alla pusselbitar på plats så småning om. Skam den som ger sig. 
Time to go !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0