2016-02-03 Uppdatering

Efter mitt senaste inlägg jag nyss satt och läste så måste jag ju bara dela lite lycka:

Jag gick inte ens arbetslös i en vecka utan fick jobb på Be-ge Personbilar AB /Lastbilar AB i Oskarshamn, 10min gångväg hemifrån. Underbart.
Jag har också fått min efterlängtade Tillsvidareanställning! *Happy face*

När det kommer till mc kortet så har jag såklart inte tagit det än, säsongen är inte redigt igång ännu.. men jag har tagit tag i teorin och genom att skriva här så pressar jag mig själv till att boka teoriprovet.

I övrigt så fortsätter allt vara på topp.
Känner att jag sakta men säkert når fram till alla mina mål ett efter ett. Och envis som jag är så kämpar jag på mot nästa. Time to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0