2016-03-06

Hittills har 2016 börjat väl känner jag. 

Förutom en tillsvidareanställning..

...så har jag äntligen (och redan) kommit först i kön i båtklubben och vi har fått en egen båtplats. En sån trygghet att veta att vi får i båten i år igen utan att behöva fråga runt om vi får låna i andra hand av någon. 

Jag har dessutom gått med som styrelsesupplenat i bostadsrättsföreningen, gått med som revisor i unionen på jobbets klubb och nu är man då medlem i båtklubben. 
Jag tycker det är kul att engagera mig och lära mig så jag är så nöjd så!


2015: 
- Åkt på crusing för första gången, blev ett par ggr.
- Varit på julfest med jobbet för första gången. 
- Blivit hundägare
- flyttat ihop med min sambo
- Köpt min första båt
- Köpt min första husvagn
- Bott på hotell (3 ggr)
- Uteximinerat från högskolan som Affärsinriktad redovisningsekonom
- Ätit på badholmen.

Allt detta och mycket, mycket mer.. 

Vi får se vad mer 2016 bjuder på. Förutom allt jag redan rabblat upp så finns det en hel del på gång. 

Time to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0