What you see first will describe your inner state

Då har jag sett ett klipp igen som visade sig stämma väldigt bra. 
Mitt resultat: 
 
Bild 1: Face
Är social, tycker alla personer är unika och intressanta, försöker ta reda på deras sanna personlighet. Försöker se ett helhetsperspektiv och inte låsa fast vid små och onödiga detaljer. Försöker hitta nya lösningar på problem etc..
 
Bild 2: Keyhole
Nyfiken på livet rent generellt, har känslan av att snart få möta det okända men utan att vara rädd för det. Intresserad av en viss person antingen pga av hans personlighet eller för jag känner mig misstänksam över han.Viktigt att prata med personen och bringa klarhet. Rent generellt i denna period av mitt liv är jag mycket för att upptäcka nya ideér, lära mig nya saker och komma ur min trygghetszone. 
 
Bild 3: Musical Note
Jag är i en period nu då det är vilktigt för mig att få uttrycka mig själv på ett kreativt sätt. Kanske via musik eller måla etc.. känns som jag har något att dela med världen. Letar just nu efter något som kan inspirera mig att se världen i nya färger. måste våga öppna mitt hjärta för nya saker. 
 
Bild 4: People
Känner inga stora gränser i livet nu, känner mig självsäker. Har en vision av hur det perfekta livet för mig ser ut och gör allt jag kan för att få det så. När jag vill göra någt så gör jag det utan att övertänka det eller skjuta upp det. Jag är en känslig och snäll person som alltid är redo att hjälpa andra.Social och gillar att träffa nya människor. Jag får andra att må bra över sig sjäva.
 
Bild 5: Man
Jag är i ett förållande och känner ett starkt känslofyllt band med min partner. Jag kan vara stolt över vårt förhållande, vi har lyckats bygga en stark bas av förståelse och tillit att stå på vilket gör vårat band så speciellt.
 
 
Där var mitt resultat, nedan finns testet. Enjoy :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0