Universum ger chans

Jag blev testad en gång, men jag lyckades inte då. Det får jag ångra för resten av mitt liv och det är ett klart minne jag aldrig kommer glömma. Det är för svårt för mig att skriva ut men jag sover dåligt de nätter mina tankar påminner mig om det. Därav sömnproblem ikväll. 

Så jag ville egentligen bara skriva en sak här. 

Universum, jag hoppas universum ger mig en ny chans en dag så jag kan försöka få det här rätt. Att jag är på rätt plats vid rätt tillfälle någon gång igen och har chansen att hjälpa någon. Och hoppas jag klarar det då. Det gör inte något ogjort men det blir åtminstone ett framsteg och en färre händelse av fel och sorg. Det skulle läka mitt hjärta något men aldrig från mitt förflutna. Universum, jag kan inte säga att jag är redo och heller inte om jag skulle lyckas men jag ber att någon gång ge mig en ny chans. Placera mig där och jag ska försöka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0